سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرهیزگارى سر خلقهاست . [نهج البلاغه]

زیتون سرخ (گنجینه شعرهای غزه)

 
 
در غزه(پنج شنبه 87 دی 19 ساعت 7:38 عصر )

به روی خاک افتاده عروسک

به دنبال سر خویش است کودک

میان غزه جشن خون به پا شد

مبارک باد بر حسنی مبارک

 

از اینها بدتری حسنی مبارک

مگر کور و کری حسنی مبارک

رفح را بستی و لب تشنه ماندیم

تو شمر دیگری حسنی مبارک

 

کوکاکولابه دست، گفتم هولوکاست

نسکافه به لب بردم و گفتم که عزاست

از پستی اولمرت سخن گفتم و او

خندید به من که گوشی تو نوکیاست!

جهان در متن کشتاری عجیب است

به لبها نغمه ی ام یجیب است

مسلمانان تماشاگر نباشید

یکی کاری کند غزه غریب است...

از هرطرفی راه ببینی مرگ است

هرسمت که مهره را بچینی مرگ است

اصرار به حمله ی زمینی داری؟

دستاورد جنگ زمینی مرگ است

 

در غزه هزار طفل غمگین تشنه است

صدلاله و صد هزار نسرین تشنه ست

برگرد و برای کودکان آب بیار

یاحضرت عباس!فلسطین تشنه ست

 

 







بازدیدهای امروز: 2  بازدید

بازدیدهای دیروز:3  بازدید

مجموع بازدیدها: 26187  بازدید


» لینک دوستان من «
» اشتراک در خبرنامه «